mandag, oktober 03, 2005

Lidt mere strik.

Jeg er snart færdig med det første forstyk på min "Tønder bluse". Det er lidt spændende om den bliver som jeg vil have den, men indtil videre ser det ud til det.

Example

Og så har jeg jo afleveret tæppet til Diana. Man kan se billeder af det her. Jeg tror at pigerne var lige så glade for det som deres mor, men det kan jo også være at de glæder sig til det bliver forår og de igen kan komme på skovtur.

I dag har jeg haft besøg af Birthe.
Vi har hygget os -- grinet en masse og så er vi gået i gang med at lave nisser. I dag har vi lavet en krop, og næste gange skal der gerne et hoved på. Det eneste jeg har at klage på er at tiden løber så hurtigt, der er ingen af os der kan forstå hvor den bliver af. Men måske er det også meget godt

1 kommentar:

Helle C sagde ...

Hej Hanne
Den bluse bliver da god, hvad er det for noget garn du bruger, der er rigtig flot..

Knus fra Helle