onsdag, april 19, 2006

Sommerstrik


Så er jeg kommet godt i gang med min zig zag bluse. Som du kan se Lise så er den strikket i en neutral farve som passer til det meste, og ja så var det lige det garn jeg havde liggende.

Jeg er kommet godt i gang med den for Søren har været syg de sidste dage og i går var den helt gal, så jeg sad oppe længe for at se hvad vej det ville gå, men i dag kan jeg se at det igen går den rigtige vej og det er en stor lettelse for mig.

Om lidt kommer der nogen med noget mere medicin til ham og så har de lovet at pumpe min kørestol så jeg igen kan komme lidt omkring for det har det knebet med de sidste dage, og det er jo ikke smart, slet ikke når Søren ligger der, for ellers klare jeg mig jo meget godt.

2 kommentarer:

JetteM sagde ...

Sikke dog noget møg. Jeg ønsker god bedring med Søren. Godt det går den rigtige vej

Hilsen jette

Anonym sagde ...

Nice blog