torsdag, maj 11, 2006



Jeg er kommet ret langt på min avisbluse, men for en gang skyld er jeg startet på et strikketøj mere, for jeg har lovet Søren at strikke en bluse for ham i Lady fra Mayflower og en strømpegarn. Det er på store pinde og ikke lige mig, men det går jo hurtigt, så det gør jeg gerne for ham. Og det er bare så blødt og lækkert. Men så snart den er færdig er det de tynde pinde igen. Jeg kan ikke forfalde til tykke pinde uh ha nej.

Ellers har jeg lavet en trold som skal afleveres på lørdag og sy syr jeg også en del.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej min blomst

Du er godt nok flittig.

En dejlig hjemmeside du også har.

Hvordan strikker du de to slags garn?

Det ser ud til, at der er "totter", altså ikke helt jævnt, hvis du ved hvad jeg mener.

På forhånd tak.

Knus Lillian

alias supersine669 fra Rokken

Hannestrik sagde ...

Hej Lillian.
Jeg strikker bare garnet sammen, det er den ene garn der har totterne ;-) Så bare 2 tråde sammen i glatstrikning. Hanne