fredag, juli 21, 2006

Jeg har ikke fået skrevet så meget den sidste uge. Har haft feriegæst, Simone på 9 år.
Så jeg har ikke fået lavet så meget håndarbejde, men lidt er det da blevet til, og nu er mit sjal færdig.
Jo Lise du kan tro at man kan få lov til at røre ved det, måske har du lyst til at komme til Grevinge den 3/9 når Søren har strikkecafe fra klokken 10 til 15. Han har jo nu solgt garn i Odsherred i 15 år og synes han vil gøre lidt, så det er blevet til strikkecafe, eller strik - in hvor han byder på noget at drikke og spise, og giver procenter på strikkegarnet den dag. Og jeg er der hele dagen ;-)
Nu går jeg i gang med et sjal mere, for jeg hygger mig med at sidde og strikke den. Denne gang bliver det et jeg selv lavet mønster på, men dette jeg lige har strikket er et jeg har fundet mønsteret til på nettet. Sjalet hedder The Snowdrop Shawl se her , jeg har været meget glad for at strikke det.

2 kommentarer:

Inge sagde ...

Hej Hanne

Du laver da de mest vidunderlige sjaler.

Hilsen
Inge, Vejle

Anonym sagde ...

Det er utrolig flot, Hanne. Du siger. Imponerende, hvad du får lavet, når du "ikke får lavet så meget" - var det ikke sådan, du skrev??

Mange hilsner, Tina R