mandag, oktober 02, 2006


Så har det været den første søndag i måneden og jeg har været på OLG hvor jeg har været til rådighed med råd og vejledning i Sørens forretning. Jeg fik snakket en masse strik og det var bare så dejligt. Jeg strikkede på min bluse og kom et godt stykke på den. Men da det jo er på lidt tykkere pinde ( nr 5 ) ja så må jeg jo strikke på mit sjal ind i mellem. Og............... det jeg var startet på har jeg pillet op igen, for jeg var ikke helt tilfreds med det :-( men jeg har købt et mønster af Sivia Harding som jeg vil strikke i stedet for. Der vil snart kommet et billede så man kan følge med i det i stedet for. Om lidt kommer Birthe en tur og vi skal hygge os med at sy. For mit vedkommende bliver det en Diamond i dag. Det bliver min Diamond nummer 40.

Ingen kommentarer: