torsdag, november 30, 2006



Så er jeg blevet færdig med at strikke et sjal igen. Dette har jeg strikket i færøsk uld, og jeg har nydt det meget, for jeg har været af sted flere gange for at få min fastspændigen i bilen lavet så jeg igen kan komme nogle steder uden at skulle have en hjælper med. Så er det godt at have sit strikketøj med. Det er også blevet til nogle strømper hen ad vejen. Så nu må jeg lige finde ud af hvad jeg skal gå i gang med, men i medens kan jeg da strikke et par strømper. Og jeg vil jo gerne strikke et sjal mere i det tynde uld fra Uldgaarden. ;-)

4 kommentarer:

Fríða sagde ...

neej, så fint! uufff, det der tynde, tynde garn gider jeg altså ikke strikke med, jeg plejer at bruge det dobbelt, eller strikke det sammen med noget andet. det tager bare for lang tid for min tålmodighed!
hilsen fra Island
Frida

Annelie sagde ...

Den er bare så smukk! Hvor har du fundet opskriften?

JetteM sagde ...

Ih hvor er det blevet godt, Hanne. Er der Navia du har strikket i? Tillykke med Icaros.

Hannestrik sagde ...

Ja Jette det er Navia jeg har strikekt det i, og det har været så spændende at strikke. Hanne