tirsdag, december 12, 2006



Så er jeg kommet i gang med at strikke min trøje. Jeg strikker jo i aplaca og det er bare så dejligt at strikke i. Farverne har jeg valgt ud fra hvad jeg skal bruge det til ;-)

I dag kommer Birthe så og vi skal sy. Jeg er gået i gang med at sy et nyt tæppe af stof som jeg har liggende og det er bare så skønt også at sidde med. I baggrunden kan jeg høre julemusik, så det er lige til at komme i julehumør over.

Julemusikken ja det er en CD jeg har fået af min datter. Hun elsker den musik og dog var det mig der fik den CD hun havde købt, det var sødt af hende.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det ser spændende ud, dit nye projekt, Hanne. Dejlige farver. Jeg kan blive helt forpustet, når jeg ser, alt det du når at strikke :-). Du har lavet meget flot. Mange hilsner Anne-Mette