søndag, juli 01, 2007



Ja så har jeg fået strikket en bluse igen.Den har været spændende at strikke. Nu har jeg så slået op til en ny bluse, jeg har fået noget bomuldsgarn som jeg lige kunne tænke mig at strikke af, så derfor ;-)

Men jeg skal også i gang med mit MS3, jeg havde tænkt om jeg skulle starte i aften, eller i morgen, nu må jeg lige se hvad det bliver til. Jeg har valgt at strikke det i Merinould, for den har jeg strikket flere sjaler i, så den kender jeg så godt, hvordan den er at strikke med, og hvordan den arter sig, så den har jeg valgt at tage. De perler jeg havde tænkt at bruge er ikke så gode alligevel men jeg har fundet nogle andre så jeg er klar til at starte og mønsteret har jeg jo fået ;-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hold da op Hanne, hvornår skal du få tid til at gå med alle de bluser du få lavet for tiden!? ;o)

Er dette ikke den der hedder livstykket???

KH Lise

Hannestrik sagde ...

Jo det er det Lise.
Ja jeg ved heller ikke hvornår jeg skal gå med dem, men jeg nyder at strikke dem. Lige nu er jeg gået i gang med at strikke Rib Rab fra Marianne Isager. Den er også ret spændende. ;-) Ja og så MS3. Nu er jeg kommet i gang.
Hanne