onsdag, oktober 03, 2007



Så har jeg fået strikket 1. del af Secret of Chrysopolis og jeg glæder mig til næste del kommer på fredag.

Ellers ja så er jeg jo i gang med at kniple en engel, og så syr jeg også på et sengetæppe. Så det er ikke fordi jeg keder mig.

Her skinner solen og det er bare så dejligt. Jeg håber at jeg må få en rigtig god dag. Jeg skal nok på skolen og hente mit barnebarn, for lillebror er syg, så jeg må af sted. Men det er jo ikke noget som tager hele dagen. Jeg er så heldig at jeg kun har ca. 5 minutter hen til skolen i min kørestol :-)

3 kommentarer:

Dorte Lyager sagde ...

Hanne, hvor bred er Chrysopholis ca. ? Er det til at måle? Der skal jo bruges rimeligt meget garn, og jeg kunne godt tænke mig at strikke en stor, bred stola.

Hannestrik sagde ...

Chrysopolis bliver ca 65 cm bred. Undskyld af jeg ikke har fået svaret før, den smuttede lige for mig.:-(

Dorte Lyager sagde ...

Hehe - det er da bare iorden.... jeg har også først nu fået kikket efter om der var et svar *S*