fredag, november 23, 2007



Så er clue 5 strikket på Mystic Waters. Jeg glæder mig til at se det når jeg bliver helt færdig og det bliver skyllet op og spændt ud, så tror jeg at det bliver rigtig flot.

I dag er sidste del af Secret og the stole kommet, så det skal jeg strikke i aften, men dagen i dag skal gå med at kniple.

I går var vi i byen hele dage, vi har været ude og købe julegaver, så nu skal vi ikke tænke mere på det. Det er dejligt. Jeg er ikke så meget for at komme ud når der er for mange mennesker, livet i en kørestol er ikke altid lige charmerende, man sidder i barnehøjde, og en skuldertaske får man hurtigt i hovedet, når dem der har den over skulderen vender sig, det har jeg prøvet en del gange, ind i mellem har brillerne været ved at blive skubbet at, når nogle bare skal frem, så jeg vil helst ud og handle, når der ikke er så mange mennesker. Og nu kan jeg hygge mig med mit håndarbejde .... herligt.

1 kommentar:

Jane sagde ...

Det er et meget meget smukt stykke arbejde du har lavet der.
Forstår godt at du helst vil handle når der ikke er så mange mennesker. Jeg har det ligesådan og jeg er endda gående, men kan nemt forestille mig livet i en kørestol ikke er nemt i myldretiden.
God weekend.