lørdag, januar 05, 2008



Det ser jo ikke ud af så meget endnu, men her er starten på Spider's-web shawl som jeg er startet på. Jeg har valgt at strikke det i Full Hexagon. I starten går det jo hurtigt, men det varer jo ikke længe, før at omgangene bliver noget der tager tid. Men jeg er meget spændt på det. Jeg har valgt at strikke det i Merino 2/30 extrafine. Jeg har strikket flere sjaler i den garn, og kender den godt.

I dag skal vi have gæster fra Jylland, de skal sejle over, og jeg håber meget at de er søstærke, for ellers er det da ikke sjovt.

1 kommentar:

Bente T sagde ...

Det er dejligt at høre at Sørens operation gik godt.
Det er dog utroligt så flittig du er og hvor ser det hele godt ud, jeg er først lige begyndt på SSS men jeg kan ikke strikke i så tyndt garn, så mit bliver i 12/2. Så må vi jo se hvordan det bliver.
KH Bente T