søndag, maj 11, 2008


Så har jeg strikket strømperne for maj måned fra Sokkeklub 2008. Det er lidt svært at se mønsteret, men live er de rigtig fine. :-)

I dag har jeg siddet på terrassen og syet. Lise, Mads og Matis, kom forbi og gav mig en hat som jeg kan have på, når jeg sidder på terrassen, fordi det er mors dag i dag. Jeg har meget ondt i mine øjne, så den kan skygge lidt, og jeg havde sagt at jeg manglede en hat. Så Lise havde fundet en hat, som hun kom med, den er jeg meget glad for, og det var en overraskelse, for jeg havde slet ikke tænkt på at det var mors dag.


Jeg sad og syede på Simones tæppe, og Mads var meget interesseret. Jeg skal jo sy et tæppe til ham bagefter så han sad og lagde stof sammen til klodser, så det endte med at Mads og Lise sad og syede, og selv Matis prøvede at sy en klods, så vi hyggede os rigtig meget.

Ingen kommentarer: