fredag, august 22, 2008



Så er jeg kommet lidt videre med Slow Bee Mystery II. Jeg synes at den er spændende at strikke, især fordi man starter ligt i midten af stolaen.

I dag skal Sørens gamle arbejds kolleger komme. De arbejdede sammen i 1972 på Hillerød skattekontor, men så flyttede de i alle retninger, men 1 gang om året samlet de over et måltid mad, og i dag er det så her hos os. ...... Så mon jeg får strikket noget. Jeg ville gerne, for mine fingre smerter så meget, og for mig er det bedre når jeg siddet og strikker, end have hænderne i skødet.

2 kommentarer:

Merete sagde ...

Hej Hanne
Hvor er det sjovt at Søren har arbejdet på Hillerød skattekontor. Jeg er udlært samme sted, omkrin 1988.
Vi har måske haft nogen af de samme kollegaer.
Merete

Hannestrik sagde ...

Hej Merete.
Søren rejste der fra i 1985. Og jeg mener at mindste en af dem har været der nogle flere år. Så det kunne da godt være ;-) Hilsen Hanne