onsdag, november 26, 2008



I går havde jeg en veninde på besøg, og strikketøjet blev luftet. Jeg strikker på et lace sjal, men jeg måtte tage strømpen, for så gik det bedre med både at snakke og strikke, uden at lave fejl. Og jeg har besluttet at jeg vil strikke en portion strømper til hjemløse til næste år, så jeg kan jo lige så godt gå i gang nu.

Men jeg har da også fået Simones nisse færdig, så nu kan den rejse med hende hjem på lørdag, for da kommer hele familien til grønkål suppe. De har selv bestilt det, eller Diana har ;-)

Søren bliver 60 på mandag, så da giver han morgenkaffe fra klokken 10, så mon ikke det bliver til en strømpe mere inden længe, for sådan en kan jeg da sagtens strikke på når han har åbent hus. :-))))))

1 kommentar:

JetteM sagde ...

Stort tillykke til Søren. Håber i får en festlig dag.

kh Jette