tirsdag, august 18, 2009

Så har jeg også tunikaen færdig til Simone, så næste gange de kommer her fra Fredensborg, så er der noget til begge pigerne. Men de får dem ikke med hjem, før jeg har fået et billede af dem i kjolen og tunikaen :-) Noget for noget, sådan skal det være. Men det tror jeg nu heller ikke der bliver problemer med.




Søren har fået nyt garn hjem, der er en ny Baby Alpakka fra Mayflower, som jeg bare må prøve at strikke i. Den har 170 m på 50 g, bare lige mig. Så jeg har taget 2 farver fra, som jeg skal prøve at lave noget i. Men lige nu summer jeg over den.


Jeg er ved at strikke det sidste på min trøje fra Drops. Den har hvilet medens jeg har strikket tunika til Simone, men nu skal den være færdig, så jeg med god samvittighed kan begynde på mit sjal fra Karen Noe, og også snart prøve at strikke i Alpakka fra Mayflower. Jeg tror godt nok at jeg bliver nød til at lave en strikkeprøve i dag. ;-)

1 kommentar:

Helle : sagde ...

Hej Hanne det er ved at være længe siden at jeg har fået lagt en hilsen hos dig. Sikke en flot tunika, den bliver hun da glad for. Har hørt om det garn, kan være at jeg skulle prøve det engang, men jeg er lige igang med Mymletrøjen.