onsdag, november 18, 2009



Så er jeg kommet i gang med at strikke en bluse.

Men en del af min tid har jeg brugt til at sætte en ny computer op. Søren har også fået ny computer, og der var ikke problemer, men hos mig ak ak. Jeg har fået det nye Microsoft 7 og der er jo ikke noget mail program med. Jeg skal skrive i Windows Live Mail, og det passer slet ikke til mig. Og jeg kan ikke få mine mail ned, på min mail adresse, fra min net udbyder. Er der andre end mig der er løbet ind i den mur ?????

Jeg er ikke imponeret af det nye program, jo der er nogle gode ting, men er man som mig, der godt selv vil bestemme hvordan min mail skal se ud, så føler jeg mig godt og grundigt låst fast. Men jeg skal nok finde en løsning ...... det tager bare lidt tid.

1 kommentar:

Helle : sagde ...

Hanne jeg har også lige fået ny pc med det nye system, jeg har også den live mail som du skriver om. Vi satte bare den mail ind som jeg havde før. Det er jo så surt at skulle til at fortælle alle at man har fået ny mailadresse. Du må gerne kontakte mig hvis du skal have hjælp.

Mange hilsner
Helle