mandag, april 19, 2010


Mit strikketøj er ret kedeligt for tiden, ja det vil sige, jeg har strikket en trøje som jeg ikke kan lægge billede ind af her endnu ;-) Men i går var jeg ude hos Søren og blev enig med mig selv om, at nu var det tid at strikke mig en kjole i bomuldsgarn, så jeg fik en pose med hjem, hvor der var Økologisk Baby-bomuld i, så nu er jeg gået i gang med at strikke den. Det bliver jo lidt spændende, om den vil leve op til det billede jeg har i mit hoved af hvordan den skal se ud. Det kedelige strikketøj, ja det må lige bliver luftet når jeg skal se noget i fjernsynet, for dette er lidt mere spændende.

Der var ellers også en godt tilbud på strømpegarn. Det må jeg da lige dele med jer der læser min blog.

1 kommentar:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Det ser rigtig spændende ud det du er igang med, glæder mig til at følge det.