onsdag, september 22, 2010



Så er jeg blevet færdig med mit sæt. Nederdel og en kort jakke/top. Jeg var lidt spændt på den, men den er blevet som jeg vil have den. Det var så lidt svært at få et billede, så man kunne se nederdelen rigtig, men det lykkedes da.
Det er strikket i Easy Care fra Mayflower, som Søren forhandler, selv om man ikke kan se den på hans hjemmeside. Men er der noget som man ikke kan se, så er man altid velkomme til at spørge.


Strømperne de er også blevet færdig. Så hvad skal jeg nu have på mine pinde hm.... jeg tror, at det bliver en kjole igen, for dem er jeg rigtig glad for at have på, de varmer så godt, og jeg nyder at strikke dem.

5 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Den er bare blevet rigtig flot, dejlig med sådan et sæt nu her hvor det er ved at blive lidt koldere.

Hannestrik sagde ...

Ja, jeg glæder mig også til at bruge det.

K. Gammelby sagde ...

Hvor er det flot! Jeg elsker farven, som er en dejlig, varm efterårsfarve. Sokkerne er vilde - man bliver glad af at kigge på dem. Dejlige ting nu, hvor vi går koldere tider i møde ;o)

Anita Tørmoen sagde ...

Så mange flotte plagg du tryller frem. Dette settet var lekkert:)

Mariann sagde ...

Hvor er det blevet et flot sæt, du har lavet.
Mayflower har meget lækkert garn. Lige nu har jeg gang i deres alpacca, som virker rigtig dejlig blød og ikke fnulrer nær så meget som det fra Garnstudio :-)