søndag, januar 09, 2011


Et par strømper har set dagen lys hos mig. Blev lige spurgt om jeg ville strikke nogle, og ja hvorfor ikke. Men jeg får da også strikket lidt på min kjole, når der ikke lige er noget som tager min tid på anden måde ;-) skal lige strikke et par strømper mere.
Jeg siger hurra for et godt håndarbejde og en god lydbog. Det har været meget svært for mig at komme ud den sidste tid, ikke alle fortove er, så jeg kan køre på dem, og vejene er ikke bedre, når jeg skal over dem her i vores kommune, så det er med at holde sig inden døre.

2 kommentarer:

Jette sagde ...

Skønne ting du strikker Hanne. Jeg kan godt forstå at det er svært for dig at komme ud i øjeblikket, jeg selv synes heller ikke det er sjovt og jeg kan i det mindste gå på mine ben, men jeg er bange for at falde. Min kommune Køge rydder slet ikke de mindre veje så det er livsfarligt at færdes.

Hannestrik sagde ...

Ja Jette, sådan er det desværre alt for mange steder tror jeg. Vi har ikke fået ryddet her hvor vi bor i Odsherred en eneste gang.