mandag, marts 07, 2011

Jeg er ikke så flittig til at skrive, men det er ikke fordi jeg ikke laver noget, kun at jeg ikke kan fortælle om det jeg strikker lige nu.
Dog er min lilla kjole blevet færdig, ja det er lidt siden, men nu har jeg da fået taget et billede af den ;-) Det næste som jeg gerne skal have færdig er mit sjal, men når der er andre ting at lave, ja så gør jeg lige det.
Jeg drømmer også om ting jeg gerne vil strikke, og det er dejligt at vide hvad man skal lave, når der bliver tid. Tænk hvis jeg ikke vidste hvad jeg skulle lave, det ville ikke være godt.

9 kommentarer:

Quiltepigen sagde ...

Det er blevet en rigtig flot kjole Hanne.

Fríða sagde ...

åh Hanne, dine kjoler er bare så flotte, allesammen. hvor er vi mange der ville blive glade hvis du offentliggjorde en beskrivning/anvisning til dem.
kh.fra Island
Frida

Mariann sagde ...

Hvor er den flot din kjole, og farven er jo bare perfekt til dig :-)

Pia sagde ...

Din kjole er bare så flot og skøn farve du har valgt. Det ville ikke være godt hvis man løb tør for ideér, men det sker vist heller ikke :-)

Jette sagde ...

Utrolig smuk kjole og farven klæder dig :o)

HEKSEN sagde ...

Du ser bare så godt ud i de kjoler du strikker. Denne er ingen undtagelse.!!!

Mormorstrik og Farmorsysler ❤️ sagde ...

Du laver så mange fantastiske ting.

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Hvor er den bare flot din kjole..Farven er rigtig god til dig.;)

Hannestrik sagde ...

Tak for jeres søde hilsner.
Ideer her jeg mange af .... tid mangles lidt ind i mellem. Og så glæder jeg mig til foråret, for jeg føler mig lidt træt, men det bliver bedre når varmen kommer ;-)