lørdag, august 27, 2011

Vest

Så har jeg lige fået strikket lidt mere.
En vest som jeg lige kom til at love, at den skulle jeg nok strikke :-) Medens jeg sidder og skriver her buldre det i horisonten, mon det kommer nærmere. Jeg har lige kørt Matis til fodbold, så jeg tror at jeg skal have nogle våde mennesker med hjem, når de skal hentes.
Jeg vil strikke et par vanter, for nu bliver det jo snart efterår/vinter selv om jeg hellere ville have varme og sol, så har det nu også sin charme, med mørkt i vejret, sidde og hygge med levende lys, og en god lydbog medens jeg strikker.

3 kommentarer:

Helle : sagde ...

Den vest har jeg også strikket og den er bare super god i brug.

Hannestrik sagde ...

Jeg synes også at den virkede til at være rigtig god :-)

Charlotte sagde ...

Den er vel nok smart. Hvad hedder opskriften. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at strikke en.
Strikkehilsen fra Charlotte