fredag, april 13, 2012

Strik

Jeg har fået mig en ny trøje ....... skønt, den er til mig.
Den er strikket i FAME trend paljett. Som man måske kan se, har jeg valgt at strikke den fra ærme til ærme.

Men der er også blevet lavet et nyt tørklæde, som også kan bruges til et lille sjal, så mon ikke lige jeg skal se og komme videre med de ting der skal laves. Men det har været dejligt og hyggeligt at lave.
Tørklædet er strikket af et nøgle til 25,-  Billigt ikke. Og ja de har det hos strikogsy Den ligger ikke på nettet, men de har den i forretningen i flere farver ;-)

1 kommentar:

K. Gammelby sagde ...

Sikke en lækker trøje, der er hoppet af dine pinde - og nogle utroligt fine farver - den kan bare bruges til alt - og tørklædet er super sødt (og billigt) - det ser både blødt og lækkert ud
Kh Karen