lørdag, maj 26, 2012

Strik i varmen :-)

Skønt skønt vejr. Jeg nyder det fine vejr. Men jeg har også fået lavet lidt.;-)
Jeg har fået strikket min sommerbluse færdig


Den glæder jeg mig til at skulle bruge. I dag er det for varmt, og det er bare dejligt. Jeg har også strikket et tørklæde, ja faktisk er det blevet til 2 stk. Først lavede jeg et, som er hæklet i starten, og så strikket. Men jeg synes det var lidt for tungt i det, så jeg prøvede at lave et andet, og det blev som jeg gerne ville have det, Strikket hele vejen, Til det rødlige står der i opskriften at der skal burges 2 nøgler. Tror godt man kan nøjes med et. Men til det jeg har strikket, er der brugt 1 nøgle, og så passer det bedre i pris.Der er brugt Fame trend paljett fra Marks og Kattens
Dette er strikket hele vejen


Hæklet og strikket



Ingen kommentarer: