lørdag, marts 25, 2006

Klar til at begynde igen.


Så skal jeg lige sy det sidste ærme i min Mermaid, så er jeg klar til at strikke en mere. Og den skal være i de 3 farver som man kan se her på billedet. Den skal strikkes i Camelia fra Garnstudio for den passer så fint når jeg strikker den.
Jeg glæder mig meget til at strikke den i disse farver, det er min datter der har valgt dem, og jeg er ikke i tvivl om at det bliver lige sagen til hende, og at den vil blive rigtig flot, men der skal nok komme billede af den hen ad vejen.
Frida jeg vil også meget gerne møde dig det kunne være så dejligt, men jeg ved endnu ikke om jeg komme med til strikkefestival, jeg skal altid lige spørge kræfterne.
Desværre endte det med at jeg fik en gang influenza, så jeg har været lidt underdrejet de sidste dage, men nu går det den rigtige vej, og det er jeg glad for, for jeg skal mødes med Kirsten S på onsdag.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er sikker på Mermaid bliver flot i de farver, jeg glæder mig til at strikke den på et tidspunkt også, men der er jo ikke timer nok, det kunne da være rigtig hyggeligt om du kunne komme med til strikkefestival, det er muligt at komme rundt med kørestol på Svendborg vandrehjem, men jeg ved også godt at det kræver mange kræfter.
Håber det lykkedes
Kærlig hilsen
Sus

Gitte Kold sagde ...

Er der planer om en strikkefestival i Svendborg? Det lyder spændende.
Du er da utrolig flittig med dine hænder! Sikken en masse du får lavet!
Kan du eller andre hjælpe mig med garforbruget/garnmærker til Hanne Falkenberg opskrifter?
Hilsen
Gitte