søndag, marts 12, 2006

Nyt strikketøj



Så har jeg fået mig et nyt strikketøj. Jeg er nu begyndt at strikke Mermaid af Hanne Falkenberg. Jeg har nu skyllet min Mariager op, og den blev lige som jeg gerne ville have den. Mermaid kan jeg se, den behøver jeg ikke lave om i størrelsen, den er mindre så den vil passe er jeg sikker på.

I dag kommer den ene af min pige hjem med mand og børnebørn så der kan jeg nok få strikket lidt mere medens jeg snakket --- dejligt og solen skinner så fint det er bare sådan et fint vejr at være inde i. Det er alt for koldt i øjeblikket for mig at komme ud.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Hanne
Sikke nogle flotte farver du har valgt til Mermaid.
Og hvor er Mariager blevet flot. Jeg er lidt overrasket over at den er med korte ærmer. Men jeg har jo heller ikke set billede af den før.
KH Lise