lørdag, december 06, 2008



Nu har jeg fået afleveret nogle af de ting som jeg havde lovet at lave som julegave, så nu skal jeg have strikket stolaen færdig til min svigerinde. Så Jette læser du dette indslag, kan du se at nu går det fremad, og der er ikke andre ting som kommer før din stola.

Men der bliver ikke strikket hele tiden, for jeg bliver også nød til at kniple ;-)

Karin du spørger om hvad DF står for, og det kan jeg godt forstå, det var nok lidt min dovenskab der gjorde, lige da jeg skrev, at jeg bare skrev forkortelsen. Men DF står for Diamond Fantasy af Sivia Harding Knit Design.

Og så har Søren tabt de 20 kg som han skal for at blive opereret, så han skal opereres på onsdag, hvis han ikke har taget noget på igen, men han kæmper en brav kamp, og jeg synes det er så flot, at have tabt 20 kg fra den 25/8 og til nu. Han havde en operations dato der hed den 26/1 2009, men da han har tabt det han skal, bliver det på onsdag. Jeg synes det er så dejligt.

5 kommentarer:

Fríða sagde ...

åh, sikke en smuk stola, og for en heldig svigerinde du har. og godt gået Sören, 20kg på 3 måneder, det ER stort.
kh.fra Island
Frida

Fríða sagde ...

åh, sikke en smuk stola, og for en heldig svigerinde du har. og godt gået Sören, 20kg på 3 måneder, det ER stort.
kh.fra Island
Frida

Agneta sagde ...

Så vacker den är

Pia sagde ...

Wauw, hvor flot af Søren - hils ham og ros ham fra mig :-) - og held og lykke med onsdag... vi krydser fingre her på den anden side Sundet :-)
Knus fra Pia og Co.

Karin Grøn sagde ...

Nej hvor er det en smuk stola. Du er bare dygtig.