mandag, december 22, 2008



Så er Top stykket blevet helt færdig, så nu kan Diana tage den med hjem 2. juledag når hun kommer. Jeg er lige begyndt at strikke den en gang til. Men jeg vil denne gang prøve at lave den lidt anderledes. Om det bliver godt eller skidt, må tiden vise. Prøves skal det da.

Ellers så bliver der kniplet ret så meget. Jeg er nu nået 12 m, så jeg har stadig 8 m tilbage. Det er jo ikke en tid hvor der er mange stille timer her i huset, men jeg håber jeg når et stykke mere i år.

Og så strikker jeg også lidt på en strømpe ind i mellem. ;-)

3 kommentarer:

Made By Dorthe sagde ...

Den kan Diane ikke andet end blive glad for, den er rigtig flot :-)

Hanne, Jeg vil lige ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul, samt et lykkebringende nytår.
Håber at Søren er ovenpå igen.
På gensyn i blogland i 2009, selv om jeg alt for sjældent får skrevet en hilsen, nyder jeg at følge med i din hverdag :-)

Mange julehilsener fra
Dorthe

Pia sagde ...

Hej Hanne.

Hvor er den altså bare flot i den lyse farve. Er vild med modellen, men har hørt den kan være lidt af en udfordring?
Ved ikke helt om jeg selv tør/bør kaste mig ud i at strikke en til mig selv, når erfaringen med strik endnu ikke er alt for god.

Den nye ejer er vel nok heldig...

Mange hilsner fra Pia

Helle : sagde ...

Hej Hanne og velkommen på min blog. Rigtig glædelige jul til dig og dine kære. Jeg var nr. 19000 på din blog ;-)