mandag, marts 30, 2009


Søndag var jeg til gymnastikopvisning i Fredensborg. Gymnastikforeningen har 40 års jubilæum i år, så de havde et jubilæumshold på gulvet. Det var sjovt at få et kig tilbage i tiden, de gjorde det rigtig godt.




Og der er jo sket noget både med drager og tempo i løbet af de 40 år.




Jeg havde både min datter, og 2 børnebørn med, og Linea 7 år fik den store oplevelse at være fanebærer. Et stort øjeblik for hende.




På strikkefronten er jeg blevet færdig med en top til Linea. Det var meningen at jeg ville have taget et billede hvor hun havde den på i går, men da de var færdige var jeg så træt, at jeg bare gerne ville hjem. Så det må blive næste gang jeg ser hende.


2 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Sikke en yndig kjole. Den håber jeg også at jeg får mulighed for at strikke på et tidspunkt. Min niece skal nedkomme her i april og jeg håber at det bliver en pige for det er 22 år siden der er født piger i denne familie

Hannestrik sagde ...

Ja det er lidt sjovt som det fordeler sig ulige somme tider med de drenge og piger. I flere generationer blev der ikke født drenge i vores familie, og nu har den ene af mine piger fået 2 af slagsen.
Hanne