mandag, april 06, 2009


Så har Linea fået sin kjole. Og hun er glad for den, og stillede gerne op som model. Linea bliver 8 år på onsdag.

Nu har jeg fået strikket et par strømper mere til de hjemløse, og så har jeg syet et par grydelapper, som skal bruges til et påskeæg.



Her skinner solen i dag, og jeg får nye armlæn til min kørestol, det glæder jeg mig rigtig meget til, for mange kigger så underligt på mig, når jeg sidder med mit skumgummi, der er holdt på plads af elastikker. Men nu skulle det også være slut. Hurra.

3 kommentarer:

Helle : sagde ...

Sikke da de ting du har nået at lave. Rigtig god påske.

Mormorstrik og Farmorsysler ❤️ sagde ...

Lineas kjole er skøn.
Hvor har du mønsteret fra.
Jeg har nemlig to børnebørn på 10 og 6 der ville elske en kjole i denne stil.
Jeg kan især godt lide toppen, som går fint ud over skuldrene og er perfekt i snittet.

/Hilsen Annie

Hannestrik sagde ...

Hej Annie.
Jeg har ikke noget mønster på den, det er en jeg har strikket ud af hovedet. Men Linea er glad for den, hun vil gerne have en mere.
Hilsen Hanne