mandag, maj 11, 2009



Hvor har det været et skønt vejr i dag. Jeg har bare nydt det. Desværre har jeg mange smerter,og det er jo dumt, men da jeg ikke kan gøre noget ved det, må jeg jo prøve at få det bedste ud af det, og det gør jeg så, i dag ved at strikke på min bluse.

Det er ryggen jeg strikker på, og jeg synes at det er lidt spændende, for normalt kan jeg gennemskue hvorfor jeg skal tage ind og ud, men på dette mønster kan jeg ikke altid se hvorfor der lige nu skal tages ud eller ind, men måske har jeg fundet ud af det når jeg er færdig.

2 kommentarer:

Helle : sagde ...

Den ser godt nok spændende ud. Ja man skal holde humøret oppe, men det er ikke altid så nemt som det lyder vel!

Hilsen
Helle

Hannestrik sagde ...

Hej Helle.
Nej det har du ret i, der er dage hvor skyerne er lidt mere mørke end andre dage. Også selv om solen skinner.
Hilsen Hanne