søndag, maj 10, 2009


Så har jeg igen fået et par strømper færdig. Og et par nye er sat på pindende, for jeg har jo altid en strømpe jeg lige kan putte i min taske, hvis jeg skal ud af døren. Jeg har prøvet at strande så mange steder, og ikke kunne komme ind, fordi jeg sidder i kørestol. Nogle gange er det trapper, og en gang punkterede jeg, med min kørestol, så det er godt at have et strikketøj man kan tage frem, når man sidder og venter.

Og så er jeg gået i gang med en bluse. Det er lidt spændende hvordan den bliver. Ja jeg ved jo godt hvordan den skal komme til at se ud, men mønsteret lyder spændende, ikke som jeg plejer, og jeg er kommet til det første sted, hvor der sker noget, så der vil komme flere meldinger hen ad vejen. Men her er det første billede af sommerblusen som jeg strikker.

3 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Spændende start på blusen Hanne - jeg er spændt på at se, hvordan den ender ;-)

Helle : sagde ...

Flotte strømper Hanne, jeg har også gang i strømper lige nu, det er jo så nemt at have i tasken.

Den ser rigtig spændende ud den sommerbluse du har på pindende nu.

Karin Grøn sagde ...

God ide med et strikketøj i tasken. Det slog Dorte Lyager netop til lyd for i sit foredrag i forrige uge, at man skulle finde tid imellem andre gøremål til at strikke. Det må man jo sige du gør når kørestolen punkterer. Det er temmelig træls.
Den ser spændende ud den sommerbluse- gad vide hvad det er du strikker- er det et ærme eller en ryg eller en side- jeg venter i spænding