lørdag, september 19, 2009


Her er lige lidt af det andet som jeg sidder og laver. Matis sengetæppe som jeg syr på, er jeg nu nået så langt med, at jeg lige er gået i gang med at quilte det. Det er et dejligt arbejde at sidde med og jeg nyder det rigtig meget. Jeg har bare et minus, og det er at jeg er gået i gang med 2 tæpper. Det dur jeg bare ikke til. Så nu laver jeg det ene færdig og så det andet, for det med 2 ting på en gang, jamen det er bare ikke mig.

Det er jo ikke meget, man kan se af det, ud over hvordan det sådan kommer til at se ud, men jeg har også et billede af bagsiden, måske kan man danne sig en fornemmelse af, hvad jeg mener, når jeg skriver, at jeg skal quilte det.

3 kommentarer:

Mormorstrik og Farmorsysler ❤️ sagde ...

Fantastisk arbejde.
Skabt af en vældig tålmodighed og en masse gode tanker.
Virkelig stor respekt herfra :-)

Helle : sagde ...

Hold da op sikke et stort arbejde ! Flot

Jette sagde ...

Utrolig at have tålmodighed til sådan et stort arbejde - især quiltningen er imponerende. Venter spændt på at se det færdige resultat.