tirsdag, september 22, 2009

Hvem kender det ???

Man er færdig med det man er i gang med at strikke, for mit mit vedkommende, den trøje som jeg strikker. Den er syet sammen, og jeg prøver den, og hov ærmet/ærmegabet er ikke som jeg havde tænkt mig. Hvad gør man så ???? Jeg talte til lige nøjagtig 2 og så begyndte jeg at pille syningen i ærmerne op, og har nu pillet et ½ ærme op, for at strikke det om.

Når først jeg har fået tanken, så ved jeg den ikke vil slippe mig, og jeg bliver ikke tilfreds, før det er lavet om. Heller ikke selv om jeg glæder mig til at komme i gang med min nederdel.
Men jeg glæder mig stadig rigtig meget til at komme i gang med at strikke den nederdel. Garnet ligger her jo. :-)

Så i aften, skal jeg strikke ..... strikke .... strikke

1 kommentar:

Mariann sagde ...

Det kender jeg godt, og selv om det er rigtig surt, kan man lige så godt få det lavet om så det passer :-)
(der ligger en AWARD til dig på min side )