lørdag, oktober 03, 2009

Hvor tiden den dog går.

I øjeblikket er jeg meget uvenner med min krop, men jeg ved at det drejer sig om tid, så bliver det bedre igen. I går var jeg i byen sammen med Søren, jeg havde min strikkede kjole på, og den var så dejlig varm, og sad som den skulle ..... skønt ;-)

Jeg har haft besøg at pigerne, og der er blevet taget billeder af den kjole som Linea har fået. Hun blev glad for den og beholdt den på resten af dagen.
Simone fik også sin tunika, og den blev heller ikke taget af igen.

Jeg er lige blevet færdig med at strikke min nederdel, som jeg kun nåede at starte på 3 gange. Der kommer snart billede af den, men jeg vil lige have den skyllet op. Og så bliver jeg da nød til at strikke en overdel til den, det kan jeg da se, for så har jeg lige som en helhed at tage på, og igen det er godt varmt for mig at sidde i strik, når det nu skal være koldt.

1 kommentar:

Helle : sagde ...

Det er nogle rigtig flotte ting du har strikket til pigerne.