onsdag, oktober 07, 2009

I søndags var jeg hos Søren, der var godt nok mange mennesker, selv om vejret ikke var det bedste at komme ud i. Men det var jo dejligt for mig, for dagen gik hurtigt, der var hele tiden noget at lave.

Jeg har fået strikket min nederdel, ja den ser nok ikke ud af så meget, og hvis den ikke virker helt ens i farven, er det fordi den ikke er helt tør endnu. Men jeg er i fuld gang med at strikke en overdel til, så det bliver en helhed. Og det aller bedste er, at jeg nyder det og hygger mig med det.


Til gengæld, har jeg holdt en pause de sidste dage, med at quilte på Matis tæppe, jeg havde fået så ondt i fingeren af at sy, så den lige trænger til en pause. Man kan se hvor langt jeg er kommer på min hjemmeside Garnkurven

1 kommentar:

Helle : sagde ...

Den er blevet rigtig god din nederdel, dejlig enkelt mønster, så kan man rigtig se garnets mønster.