søndag, januar 24, 2010

Jeg synes det er længe siden at jeg har været inde og skrive. Men der har været så meget. Og så er jeg begyndt på et strikketøj mere, som tager lidt lang tid, uden at man kan se der sker så meget. Kjolen til Lise, den vokser, men den strikker jeg på, når jeg ikke skal følge med i hvad jeg laver.

Det andet strikketøj, det er når jeg sidder og hygger mig med en god bog, og bare sidder for mig selv, for der skal jeg jo tælles hele tiden. Men jeg hygger mig og det er jo bare dejligt, og det vigtigste ikke ?.
Nu må jeg så se om jeg hygger mig når jeg bliver færdig, for jeg har ikke noget mønster, og det er lidt knald eller fald. Håber at der kommer et glad, og ikke et surt ansigt, når jeg er færdig. Men så er det jo bare forfra igen, for så kan jeg nok se mig frem til hvad der skal være anderledes. ;-)

3 kommentarer:

Pia sagde ...

Hej Hanne.
Det ser smadder flot ud det mønster, er det er sjal? Dejlig farve du strikker kjolen i.

Lene sagde ...

Hej, kjolen ser rigtig dejlig ud, så jeg håber da, at den er som den skal være, når du er færdig. Sjalet - det går jeg ud fra det nederste billede er - ser spændende ud. Det glæder jeg mig til at se mere af.

Hannestrik sagde ...

Ja det er et sjal jeg er ved at strikke. Min datter har navngivet det de tusind hjerters sjal. ;-)