mandag, januar 11, 2010

Så er der lidt fra mig igen. I lørdags skulle jeg have været til strik - in hos Dorte, men ak ak, min bil kunne ikke lide al den kulde, så den ville ikke starte, og jeg måtte blive hjemme. Det var lidt trist.

Men jeg er da ved at strikke en kjole til Lise. Det er jo skønt, når man er nået til skørtet, for så kan man sidde og strikke rundt og runde, det er kun udtagningerne som man skal huske. Så det er lige så godt at have med i tasken som en strømpe.

Der er blevet et par strømper færdig til Søren, så nu er han ved at have et lager igen. Jeg kan jo ikke have at han fryser om fødderne. Skønt i øjeblikket løber han så stærkt at det nok ikke bliver aktuelt, for han er jo ved at lægge garn på plads, han åbner jo igen på søndag, efter at der er bygget om.

Og så strikker jeg på min KAL Panama. Jeg er nu ved clue 8, så det vil ikke varer så længe før den er færdig, så man kan se den rigtig. Men man skal jo have den spændt ud, før man rigtig kan se hvordan den bliver.


Ingen kommentarer: