tirsdag, maj 04, 2010


Nej hvor tiden den løber. Jeg er blevet færdig med min
kjole og har også haft den på, men næste gang må jeg have taget et billede. Jeg er også blevet færdig med den top, som jeg har strikket af garnrester, som man kan se.

Lige nu strikker jeg på en trøje til Simone. Ikke noget spændende, men jeg har lovet at strikke den, så det gør jeg. Glæder mig til bagefter at komme i gang med at strikke en kjole mere, dem kan jeg godt bruge nogle stykker af.
Garnet er kommet hjem, da jeg var hos Strikogsy i søndag.

Ellers glæder jeg mig til at få lidt mere sommer. Jeg trænger til noget som kan give mig nogle kræfter. Der er ikke så mange af dem for tiden, men det er jo prøvet før, og de er altid kommet igen, så det gør de nok også denne gang. Men øv hvor er det hårdt at komme ud på den anden side.

Ingen kommentarer: