onsdag, maj 05, 2010


Så har jeg fået taget et billede af min kjole. Den er strikket i Økologisk Baby -Bomuld fra Mayflower, så den er jo nem at have med at gøre, for den ryger lige i vaskemaskinen. Nu har jeg vasket kjoler i hånden hele vinteren, så det er jo dejlig nemt.
I dag skal jeg hente Matis i SFO, så jeg håber ..... håber bare at det bliver lidt varmere, for nu glæder jeg mig rigtig meget til at vi får noget sol og sommer, og mon så ikke jeg skulle lave lidt kort, og lytte til en god bog i dag ;-)

4 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Din kjole er blevet rigtig flot.
Vi er vist mange der ønsker sig sommer og varme nu, men det må da komme, snart.

Jette sagde ...

Hvor ser din kjole skøn ud - og sikke et stort arbejde ;o)

Quiltepigen sagde ...

DEn er blevet rigtig flot.Den klæder dig.

Virtuella aka. Margot Viste sagde ...

Den var lekker!!