lørdag, maj 07, 2005

en sydag


en firkant Posted by Hello

Så har min far fået fred, han sov stille ind og nu lider han ikke mere.
I går sad jeg lige så stille og syede nok en firkant til mit tæppe der er så dejligt at sidde med, for det giver mig sådan en ro. Jeg har besluttet at jeg skal have samme slags stof som jeg har i midten af disse stjerner, der skal bare ikke være pigerne på, kun nogle små blomster, og det er bestilt, så jeg kan ikke komme i gang med at quilte før om ca 14 dage, men jeg syr i medens, selv om jeg godt kan lide at lave en firkant helt færdig, for jeg vil quilte det efterhånden og så sy det sammen så jeg ikke skal sidde med det store tæppe og quilte. Sådan har jeg også gjort med Simones, det vil dog sige at der er hele bagsiden i et stykke men det skal mit senge tæppe ikke være og jeg glæder mig meget til at sy det.
Jeg har hele tiden syet over pap, men denne gang er det med den amerikanske syteknik jeg vil sy .

Ingen kommentarer: