onsdag, juni 08, 2005

Overraskelse.


Gave Posted by Hello

Så er solen kommer frem igen og det er dejligt.
Jeg får ikke strikket så meget i øjeblikket, man kan jo ikke både blæse og have mel i munden. Jeg syr en masse på mit sengetæppe og glæder mig rigtig meget til den dag jeg kan lægge det på min seng, men jeg strikker da også.

Og så har jeg værte så heldig at jeg har vundet 2. præmien i ufo - konkurrance i webstrik og der kom et nøgle garn fra Anne- Mette til mig i går, det er jeg meget glad for og glæder mig rigtig meget til at jeg skal strikke med det, nu skal der planlægges. Jeg er jo med i sokkeklubben 2005 og strikker strømper hver måned. Og det er bare så lækkert og firt.

1 kommentar:

Vivian sagde ...

Altså, tillykke med din fine præmie, og hvor BLIR sengetæppet altså bare flot Hanne !!

KH Vivian