fredag, oktober 20, 2006



Ja så er der ved at være gået en ugen igen. Jeg er jo færdig med blusen som jeg strikkede men hvade ikke fået lagt billede ind af den. Jeg har haft feriebarn hele ugen, så der har ikke været så meget tid til det. Strik er det dog blevet lidt af, men det har ikke været på sjalet, jeg har strikket strømper i denne uge, det kan man altid lige lægge fra sig, og tage igen uden problemer, sjalet der skal jeg lige have lidt mere styr på hvor jeg er nået til, og i det tynde garn er det lidt svære at se hvor man er kommet til. Men jeg nyder at strikket med det tynde garn.

4 kommentarer:

Fríða sagde ...

flot bluse, og den farve er jeg sikker på klæder dig meget godt.
hilsen fra Island
Frida

Lene Lind sagde ...

Hvor er den sweater altså bare pæn, enkel og alligevel avanceret med de buede kanter. Er de hæklet eller det det kantmønstret der gør buerne?

Lene Lind sagde ...

Uh, man skal lære at læse indenad - fik svar på mit spørgsmål ved at bladre et par postings ned.

Anonym sagde ...

kære Hanne

waaw siger jeg bare. Den vil klæde dig ret så godt.
Dejligt, at læse du har fået din nye stol.
Her er alt vel.

Knus fra Kitta