mandag, januar 22, 2007



Så er min bluse blevet færdig. Den ser måske ikke ud af så meget som den ligger der på gulvet, men den er blevet rigtig god, og den er dejlig behagelig af have på. Kraven sidder godt, og den er blød og lægger. Indsnittene sidder som de skal, så jeg er glad for den.

Nu vil jeg så strikke lidt videre på mit sjal, til der kommer en bluse mere som jeg skal strikke,for der er en mere som jeg har lovet at strikke til Søren, så den vil ikke blive min som denne, men det kan jo være at jeg kan arve den en dag hi hiiii

3 kommentarer:

Dea sagde ...

Wow hvor er du vild Hanne! :D super flot! den har du strikket på lige omkring 4 dage!? ja så kan jeg godt se at jeg lidt ny i faget, så hurtigt går det slet ikke for mig!
den ser dejlig ud! tillykke med den!
mvh
Dea

Hygge-Strik sagde ...

Hej Hanne

Tilykke med den flotte bluse, den ligner også en, der kunne være rigtig behaglig at have på. Og så har du strikket den på bare 4 dage, du er da vild skrap.
Kh. Bebiane

Tina sagde ...

Wooow hvor er den super lækker!!!!! :):)