fredag, oktober 05, 2007



For en uge siden skete der det at jeg kom til at melde mig til Secret of the stole. Ja jeg har en svaghed for at være med på KAL og især når jeg ikke ved hvordan det kommer til at se du.

I dag er første del kommet og jeg er lige blevet færdig med at strikke det. Man kan ikke se mønsteret så tydligt, for jeg strikker med tyndt garn på domino pinde, det er så behagelig at sidde med, men jeg synes godt om det jeg har set indtil nu. Men det er svært at lægge id så man ser det tydeligt, så skulle jeg have strikket det over på en rundpind, måske gør jeg det næste gang.

Jeg har valgt at sætte en lille fin perle i, men det er lidt svært at se på billedet.

3 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Jeg har også tilmeldt mig begge KAL'er, men jeg kommer desværre ikke i gang lige nu. Nu kan jeg jo så følge lidt med hos dig - dejligt ;-)

Lone sagde ...

Velkommen i "klubben", Jeg har strikket clue 1 i "Chrysopolis" og printet nr. 2, og nu er jeg begyndt på første del af "Secret". Det er rart at se, at det tilsyneladende bliver to ret forskellige tørklæder :-)

Dorte Lyager sagde ...

Skønt at følge dine stolaer. Dejligt med billeder løbende.