onsdag, februar 20, 2008



Jeg har det ikke helt som andre. De tager på ferie, og får samlet en masse kræfter og energi, når de kommer hjem er de friske, men når jeg kommet hjem, har jeg slet ikke nogle kræfter, men mange smerter, og skal bruge lidt tid til at få det bedre igen. Men pyt det var en rigtig god uge sammen med familien, så jeg ville ikke have været foruden den.

Men når jeg nu sidder lige så stille i min seng, eller kørestol, så strikker jeg, for laver jeg ikke noget, så bliver det meget værre. Så jeg er nu også kommet i gang med at strikke Mystery Shawl Along #7 2008. Som jeg har skrevet før, så er det mine smertestillende piller, og der skal mange til i øjeblikket. Så det gør ikke så meget at jeg har meldt mig til flere KAL, noget som jeg nyder rigtig meget, jeg som altid kun har haft et strikketøj i gang. Om jeg nu vil have mange strikketøjer i gang, .......... nej kun hvis det er KAL ;-)

Jeg har også syet en prøve til et tæppe til min datter, som gerne vil have et quiltet tæppe, den er færdig, og vasket, så jeg kan se om den bliver som den skal være, nu må jeg så se hvad min datter siger, om det er sådan hun vil have det. Ja det skal jo været med noget mere på, for det skal være til en dobbeltseng. Jeg lægger billede ind på min hjemmeside af det.

Ingen kommentarer: