mandag, august 18, 2008

Den sidste uge har været som at stå ved en motorvej, og bilerne suser forbi. Min uge har også bare suset forbi. Men i mandag var jeg på messe sammen med Søren, og så har jeg haft lidt meget at se til. Men jeg har da også fået strikket på min Pearled Romance, så nu er jeg færdig med clue 9 og det varer ikke så længe før jeg kan melde den færdig.

Så er jeg begyndt på en trøje fra Mayflower. Model nummer 1018. Den startet med at man strikket et langt stykke med snoinger, og så samler man maskerne op, og strikker op og ned. Jeg har nu samlet masker op og er begyndt at strikke ned. Det spændende ligger i at jeg ikke har prøvet at strikke lige på den måde før, så nu er jeg spændt på hvordan den bliver, og om den vil sidde godt. Modellen er strikker i Elegance, men jeg kan bedre lidt at strikke i Baby Soft, så det gør jeg. ;-)

Billedet ser ikke ud af så meget, men jeg håber snart at man kan se hvad det er jeg laver. Jeg skal bare have strikket lidt mere. Men nu er det et strikketøj, som er lige til at have med i tasken.

Ingen kommentarer: