fredag, oktober 23, 2009



I går var vi til min faster Sigrids 100 års fødselsdag. Det var en rigtig dejlig dag i Ramløse forsamlingshus, med en del af familien samlet. Tænk at blive 100 år, og så være sådan en flot dame, det synes jeg er skønt. Og det kan da godt være, at Sigrid ikke kan gøre gymnastik, danse folkedans, og alle de andre ting hun har gjort mere, men hun var da på senen og tage en sving om med folkedanskerne. Det var så flot

Hun er et mennesker som altid har slidt i det, men også altid haft mod på livet. Jeg er rigtig glad for, at hendes børn valgte at samle os alle samme, til nogle skønne timer i familiens skød. Tak for det. Og Sigrid Tak for en dejlig dag.



5 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Du har ret - en virkelig dame! Et stort til lykke med hende.

Helle sagde ...

Flot gået af din faster. tillykke med hende.

Merete sagde ...

Du har fuldstændig ret. Det er en meget smuk dame som har holdt fødselsdag. Tillykke med hende
Merete

Karin Grøn sagde ...

Det er længe siden jeg har været inde på din blog- Hold da op du er effektiv- hvor mange timer mon der er i dit døgn. Ja- en 100 års fødselsdag med en frisk dame- det er bare livsbekræftende. Herligt at høre om

Hannestrik sagde ...

Hej Karin.
Jeg har 24 timer i døgnet ;-) men jeg kan næste ikke sidde uden at have noget i mine hænder.
Den anden dag havde jeg så mange smerter i mine hænder, jeg kunne have skreget, men så begyndte jeg at strikke, og ja det gjorde også ondt, men det er som det hjælper, for man får flyttet fokus et andet sted hen, og det er godt. Hilsen Hanne