onsdag, maj 26, 2010



Jeg har ikke været så flittig til at skrive her på min blog den sidste tid. Men jeg har strikket nogle ting, som jeg ikke kan fortælle noget om endnu.
Men jeg har da også strikket en trøje til Simone som jeg helt glemte at tage billede af, inden hun fik den med hjem. Dagen efter at hun havde været her og hente den, kom jeg i tanke om at det fik jeg da ikke gjort.
Lige nu sidder jeg og strikker på et sjal men mere kan jeg ikke fortælle, men jeg har jo altid et strikketøj mere, som er lige til at putte i tasken, så jeg er begyndt at strikke mig en ny kjole, jeg synes jeg trænger så meget ;-) Jeg er jo blevet så glad for mine strikkede kjoler, og det er så nemt at have med i tasken. Det er ren afslapning. hi hiii Denne gang har jeg valgt at strikke den i Økologisk Baby-Bomuld fra Mayflower. Og opskriften, ja den sidder som den plejer et sted i mit hovet.

2 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Det ser spændende ud, det du er igang med der.
Glæder mig til at se og høre mere om hvad du har haft gang i.

Karin Grøn sagde ...

Den bliver smart- det er der slet ingen tvivl om.