onsdag, november 17, 2010

Jeg har gang i lidt som jeg godt kan skrive om :-)
Det er så svært at finde tøj/nederdele for tiden, så jeg bliver jo nød til fortsat at strikke kjoler og nederdele til mig selv. Derfor har jeg fundet nogle rester, som jeg lige vil prøve at lave til noget som jeg kan have på og varme mig med. Jeg fryser så meget for tiden.

Jeg har jo et sæt mere, som der er opskrift på i Håndarbejdsbladet - i tråd med tiden Et sæt jeg er rigtig glad for, og som er dejlig varmt.



Ellers er jeg også ved at strikke et lace sjal, der ligger den spæde start på min hjemmeside Garnkurven Det er godt nok ikke til mig selv, men det er heller ikke nogen hemmelighed, som jeg ikke må fortælle om.

1 kommentar:

K. Gammelby sagde ...

Den bliver flot, den nederdel! Det er et stort arbejde, men jeg er sikker på, at den kan holde dig varm om benene :D
Kh Karen