lørdag, januar 07, 2012

Så er det allerede den 7 januar, jeg kan slet ikke forstå hvor tiden den bliver af.
Vi har Mads og Matis boende i øjeblikket, men det går rigtig fint.
I dag har jeg siddet og hygget mig lidt med at lave kort. Det er dejligt somme tider at lave lidt andet, og jeg har lovet at lave kort til Diana. De skal gives til en, som sender dem ned til vores soldater, som er udstationeret. Kan ikke lige huske hvad det hedder, men det er noget med  "skive hjem". Det går til et godt formål, og det er det vigtigste.

2 kommentarer:

Dorte sagde ...

Det er "Operation Skriv Hjem". Jeg har også lige sendt en stak afsted dertil. Det går jo til et godt formål. http://operationskrivhjem.blogspot.com/

Hannestrik sagde ...

Tak Dorte. Jeg har lige fået linket af min datter, men det var sødt af sig at sætte det på.